
Kviečiame susipažinti su Druskininkų sporto centru.
INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“)
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku suprasti ir perskaityti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda žmonėms sužinoti naujos informacijos. Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Jeigu norite apie tai perskaityti, spauskite ant mėlynos nuorodos:
Druskininkų sporto centras
(Lengvai suprantama kalba)
Kas tai yra?
Druskininkų sporto centras – vieta, kur gali sportuoti visi: tiek mėgėjai, tiek tie, kurie nori pasiekti aukštesnius rezultatus. Čia vyksta įvairios kūno kultūros ir sporto veiklos vietos bendruomenei ir atvykstantiems sportininkams. Įstaigos kodas 301845630, registravimo data 2008-09-01.
Kur jis yra?
Adresas M. K. Čiurlionio g. 97-2, LT-66162 Druskininkai
Telefonas 0 313 59 257
El. paštas info@druskininkusc.lt
Interneto svetainė https://druskininkusc.lt
Darbo laikas: informaciją apie darbo laiką ir konkrečius užsiėmimus rasite interneto svetainėje arba skambindami telefonu.

Ką jis veikia?
Druskininkų sporto centras siūlo:
- Sporto salės, treniruoklių salės, universalaus sporto aikštyno galimybes;
- Daugybę sporto šakų: krepšinį, futbolą, rankinį, tinklinį, lengvąją atletiką, imtynes, plaukimą ir kt.;
- Organizuoja renginius kurorte: sporto, sveikatingumo bei laisvalaikio veiklas.
Kodėl verta lankytis?
- Puiki vieta aktyviai leisti laiką;
- Tinka visoms amžiaus grupėms:
- Vaikams, jaunimui, suaugusiems;
- Be sporto salių yra renginiai ir bendruomenės veiklos – daugiau nei vien treniruotė.

Direktorius
Gintaras Šikšnys

Direktoriaus pavaduotojas
Gintaras Grigas

Naudinga žinoti:
Kreipkitės dėl sporto užsiėmimų, renginių ar bendruomenės veiklų.
Adresas miesto centre – patogus privažiavimas.
Daugiau informacijos svetainėje: https://druskininkusc.lt.
Paspauskite ant nuotraukų svetainėje – rasite informaciją apie darbuotojus, darbo laiką ir veiklas.

